Asistent/ka manažera (pouze pro OZP,ČID) Oblíbené
VAŠE PRACOVNÍ NÁPLŇ:
Běžná administrativní činnost spojená s chodem kanceláře -vyřizování pošty a telefonů, plánování a koordinování termínů schůzek, příprava podkladů pro jednání.
POŽADAVKY NA POZICI:
- SŠ vzdělání
- ovládání PC (Word, Excel, email, internet)
- komunikativnost a samostatnost
- organizační schopnosti
- spolehlivost, příjemné vystupování
NABÍZÍME VÁM:
- práci přizpůsobenou osobám se zdravotním postižením
- možnost profesního růstu
- pracovní doba od pondělí do pátku
- nástup možný ihned
- místo výkonu práce v Brně
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Všechna práva vyhrazena | Copyright © 2010 koupimtvrdokov.cz
Cena výkupu karbidů se neustále pohybuje, pro upřesnění ceny nás kontaktujte.
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
302 Found
Found
The document has moved here.